مناقصه

مناقصه شماره 29-97: خرید و نصب تجهیزات توسعه مرکز داده و اتاقک راهروی سرد

تاریخ : 97/07/03

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 29-97

 

این شرکت در نظر دارد بمنظور توسعه مرکز داده خود نسبت به خرید و نصب تجهیزات جهت ایجاد راهروی سرد مطابق با مشخصات مندرج در مدرک RFP پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود به همراه مدارک درخواستی را در سه پاکت جداگانه به شـرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16:00) یکشنبه مورخ 1397/07/22 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 40،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل روزنامه رسمی بهمراه آخرین تغییرات، گواهینامه معتبر ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده، خلاصه ای‌ از رزومه کاری، مشخصات کامل طرح و محصول پیشنهادی و همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

  • کلیه تجهیزات ارائه شده می‌بایست نو، آکبند و دارای گارانتی یک ساله و 10 سال خدمات پس از فروش باشد. برنده متعهد است از تحویل تجهیزات دست دوم (Refurbished) اکیداً خودداری نماید در غیر اینصورت مناقصه گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات، خودداری نموده و می‌تواند نسبت به فسخ قرارداد و ضبط تضامین ماخوذه برنده اقدام نماید
  • حداکثر زمان تحویل اقلام، پس از اعلام به برنده مناقصه 45 روز کاری می باشد.
  • رعایت استاندارد TIA942 و بازدید مناقصه گر از مرکز داده قبل از ارائه پیشنهاد الزامی می باشد. در صورت عدم بازدید و ارائه طرح مضخصات اجرایی، پیشنهاد قیمت پذیرفته نخواهد شد.
  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی استعلام و هماهنگی جهت بازدید می‌توانید با آقای جعفری از واحد زیرساخت با شماره تلفن 22661777 داخلی 3220 تماس حاصل فرمایید.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پرداخت کلیه مالیات های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پيمانكار می‌باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص پرداختي به پيمانكار 7/8 % به عنوان سپرده بيمه كسر مي‌شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي توسط پيمانكار و ارائه آن به كارفرما خواهد بود.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست  مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می‌شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 29-97 مربوط به خرید و نصب تجهیزات توسعه مرکز داده و اتاقک راهروی سرد» درج شده باشد، قرار داده شوند.

 

مناقصه شماره 29-97: خرید و نصب تجهیزات توسعه مرکز داده و اتاقک راهروی سرد

تاریخ : 97/07/03

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 29-97

 

این شرکت در نظر دارد بمنظور توسعه مرکز داده خود نسبت به خرید و نصب تجهیزات جهت ایجاد راهروی سرد مطابق با مشخصات مندرج در مدرک RFP پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود به همراه مدارک درخواستی را در سه پاکت جداگانه به شـرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16:00) یکشنبه مورخ 1397/07/22 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 40،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل روزنامه رسمی بهمراه آخرین تغییرات، گواهینامه معتبر ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده، خلاصه ای‌ از رزومه کاری، مشخصات کامل طرح و محصول پیشنهادی و همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

  • کلیه تجهیزات ارائه شده می‌بایست نو، آکبند و دارای گارانتی یک ساله و 10 سال خدمات پس از فروش باشد. برنده متعهد است از تحویل تجهیزات دست دوم (Refurbished) اکیداً خودداری نماید در غیر اینصورت مناقصه گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات، خودداری نموده و می‌تواند نسبت به فسخ قرارداد و ضبط تضامین ماخوذه برنده اقدام نماید
  • حداکثر زمان تحویل اقلام، پس از اعلام به برنده مناقصه 45 روز کاری می باشد.
  • رعایت استاندارد TIA942 و بازدید مناقصه گر از مرکز داده قبل از ارائه پیشنهاد الزامی می باشد. در صورت عدم بازدید و ارائه طرح مضخصات اجرایی، پیشنهاد قیمت پذیرفته نخواهد شد.
  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی استعلام و هماهنگی جهت بازدید می‌توانید با آقای جعفری از واحد زیرساخت با شماره تلفن 22661777 داخلی 3220 تماس حاصل فرمایید.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پرداخت کلیه مالیات های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پيمانكار می‌باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص پرداختي به پيمانكار 7/8 % به عنوان سپرده بيمه كسر مي‌شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي توسط پيمانكار و ارائه آن به كارفرما خواهد بود.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست  مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می‌شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 29-97 مربوط به خرید و نصب تجهیزات توسعه مرکز داده و اتاقک راهروی سرد» درج شده باشد، قرار داده شوند.