مناقصه

موضوع: مناقصه شماره 22-1400 ، خرید 10.000 عدد آداپتور کارتخوان دمکو(kp1)

تاریخ : 00/10/15

موضوع: مناقصه شماره  22-1400 ، خرید 10.000 عدد آداپتور کارتخوان دمکو(kp1)

این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری 10.000 عدد آداپتور دستگاه کارتخوان دمکو مطابق با  شرایط زیر اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14:00) دوشنبه مورخ 1400/10/27  به آدرس این شرکت : بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، واحد 5 دبیرخانه تحویل و رسید آن را دریافت نمایید. 

پاکت الف: شامل ضمانت نامه بانکی معتبر به مبلغ     .750.000.000 ریال بابت تضمین شرکت در مناقصه

* پاکت ب: شامل خلاصه‌ای از رزومه کاری، روزنامه رسمی به همراه آخرین تغییرات، گواهینامه معتبر ثبت نام در نظام مالیات بر ارزش افزوده، برنامه زمان بندی تحویل، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه ، تاییده سنجش استاندارد برای آداپتورهای ارائه شده از سازمان استاندارد، ارائه مستندات واردات یا تولید آداپتور مورد درخواست طی دوسال گذشته ، ارائه مستندات  تائیدیه های اخذ شده از سازمان استاندارد ادوار گذشته  در خصوص تولید یا واردات آداپتور ، ارائه مستندات جهت مدت گارانتی که حداقل یک سال یا بیشتر می باشد ( گارانتی بیش از یک سال امتیاز بالاتری دارد )، ارائه مستندات ثبت سرمایه اولیه شرکت ، ارائه 3 عدد نمونه آداپتورمورد درخواست  .

* پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

 * مشخصات آداپتور  مورد مناقصه  

:

ردیف

مدل دستگاه کارتخوان

ولتاژ

میلی آمپر

1

کارتخوان دمکو KP1

12

1500mah

لازم به ذکر می باشد:

* کلیه آداپتور ها  می بایست مطابق با جدول بالا باشند.

* کلیه آداپتور ها  می بایست دارای حداقل یک سال گارانتی معتبر  از زمان تحویل باشند .

* کلیه باطری ها باید در بسته بندی مناسب ارائه شوند.

 

 در هر زمان از دوره اجرای موضوع قرارداد، نظیر تحویل و گارانتی مشخص شود که آداپتور ها مطابق با درخواست نمی باشد. مناقصه‌گزار از تحویل گرفتن کلیه آداپتور ها ، خودداری نموده و می‌تواند نسبت به فسخ قرارداد و ضبط تضامین ماخوذه برنده اقدام نماید.
* پرداخت صورتحساب منوط به تنظیم صورتجلسه تحویل و تایید واحد درخواست کننده می باشد.

* محل تحویل اقلام، محل این شرکت واقع در تهران ، انبار شرکت تجارت الکترونیک پارسیان می‌باشد. همچنین هزینه حمل برعهده فروشنده خواهد بود.
* پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء
 مالیات بر ارزش افزوده) به عهده فروشنده می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص پرداختی به پیمانکار 7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر می‌گردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط فروشنده و ارائه آن به خریدار خواهد بود.
* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی، ( با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شماره حساب 6-69609-2 (شماره
 IR34.0540.1001.8102.0069.6090.06)  به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
* پس از ارجاع سفارش و ابلاغ، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10% قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
* در صورت درخواست فروشنده، حداکثر 25 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه
 معتبر به همان مبلغ به فروشنده پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد.
* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
* برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.
* در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط
 خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره
 22-1400 ، خرید 10.000  عدد آداپتور دمکو  (kp1)» درج شده باشد، قرار داده شوند.