مناقصه

موضوع: مناقصه شماره 15 -1400 ، خرید 680 دستگاه بارکد خوان و پرینتر

تاریخ : 00/06/03

موضوع: مناقصه شماره 15 -1400 ، خرید 680 دستگاه بارکد خوان و680 دستگاه پرینتر  

  این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری تعداد 680 دستگاه بارکد خوان و680دستگاه پرینتر مطابق با مشخصات و شرایط زیر و موارد مندرج در اسناد اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود را مطابق با فرم پیشنهاد قیمت به همراه سایر مدارک درخواستی در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 14:00) پنج شنبه مورخ 11/06/1400 به واحد دبیرخانه این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان سلطانی، پلاک 8، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

* پاکت الف: شامل ضمانت نامه  معتبر بانکی به مبلغ  1،100،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
* پاکت ب: شامل مشخصات کامل محصول پیشنهادی ، مستندات ومجوزهای واردات مربوطه ، برنامه زمان بندی تحویل ، مدارک مرتبط با شاخص های ارزیابی و همچنین تصویر مهر و امضاء کلیه اسناد مناقصه.
* پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

 

مدل

تعداد

بارکد خوان (همراه با پایه)

datalogic quickscan lite qw2100

 

610

بارکد خوان (همراه با پایه)

datalogic quickscan 2420

70

پرینتر

 

bixolon e300

 

680

لازم به ذکر می باشد:

* ارائه نمونه  الزامی می باشد، در غیر این صورت پاکات مناقصه گر بازگشایی نخواهد شد.

 

 

* کلیه هزینه های مربوط به تامین بارکد خوان و پرینتر به همراه هزینه های پشتیبانی می بایست محاسبه گردیده و مطابق با برگ پیشنهاد قیمت اعلام گردد . 

* کلیه تجهیزات ارائه شده می بایست اصل ، نو ، آکبند و دربسته بندی اصلی شرکت سازنده باشد.برنده متعهد است از تحویل تجهیزات دست دوم ( Refurbished ) اکیداً خودداری نماید . در غیر اینصورت مناقصه گزار از تحویل گرفتن کلیه تجهیزات ، خودداری نموده و می تواند نسبت به ضبط تضامین ماخوذه برنده اقدام نماید . 

* حداکثر زمان تحویل کالاهای درخواستی پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده مناقصه ، حداکثر 20 روز تقویمی می باشد .فروشندگان با شرایط تحویل فوری از اولویت بالاتری برخوردار می باشند. 

* پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت ضمانت حسن انجام تعهدات قرارداد خرید .

* کالای درخواستی به همراه کلیه تجهیزات آن می بایست حداقل دارای گارانتی 24 ماهه از زمان نصب باشد.همچنین فروشنده متعهد به ارائه 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

* محل تحویل کالا ، انبار شرکت واقع در شهرک صنعتی پرند ، بلوار صنعت خیابان فرخنده خیابان سپیدار پلاک C5 ، هزینه حمل برعهده فروشنده خواهد بود.

* جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص موارد فنی استعلام می توانید با آقای محمد زعیم کهن با شماره تلفن 22661777 داخلی 3225 تماس حاصل فرمایید .

* ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانت نامه بانکی می باشد  ، به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپرده‌های کمتر از میزان مقرر، و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.

* پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده فروشنده می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص پرداختی به پیمانکار 7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر می‌گردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط فروشنده و ارائه آن به خریدار خواهد بود.

* در صورت درخواست فروشنده، حداکثر 25 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه  بانکی معتبر به همان مبلغ به فروشنده پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به فروشنده مسترد خواهد شد.

* کلیه مستندات ارائه شده می بایست ممهور به مهر شرکت پیشنهاد دهنده باشد.

* شرکت در رد و پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.

* به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هر گونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.

* برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می‌بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی‌گردد.

* در صورتی که برنده مناقصه حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم مناقصه نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.

* چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.

* هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد در بسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 15-1400 ، خرید، پشتیبانی 680 دستگاه بارکدخوان و 680دستگاه پرینتر» درج شده باشد، قرار داده شوند.