مناقصه
مناقصه شماره 21-97: خرید سیستم و زیر سوئیچ شارژ مستقیم
تاریخ : 97/05/04بسمه تعالی
آگهی مناقصه شماره 21-97
ایـن شرکت در نظر نسبت به تامین و راه اندازی سیستم و زیر سوئیچ مورد نیاز شارژ مستقیم موبایل مطابق با مشخصات و شرایط مناقصه و سند RFP پیوست اقدام نماید. لذا خواهشمند است قیمت پیشنهادی خود به همـراه خلاصه ای از رزومه کاری و مدارک مرتبط با شاخصهای ارزیابی را در سه پاکت جداگانه به شـرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا ساعت 13:00 چهارشنبه مورخ 1397/05/17 به دبیرخانه این شرکت آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، طبقه همکف تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.
- پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 100،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
- پاکت ب: شامل نمونه قراردادهای مشابه، مشخصات محصول پیشنهادی (سوابق فعالیت و آماری سوئیچ)، همراه با مدارک مورد نیاز طبق RFP پیوست و شاخصهای ارزیابی، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
- پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست
لازم به ذکر می باشد:
- هزینه تامین و پشتیبانی محصول درخواستی بر عهده پیمانکار بوده و در طول مدت مشارکت سهم پیمانکار از درآمد حاصل از فروش شارژ مطابق با درصد اعلامی در برگ پیشنهاد قیمت محاسبه و پرداخت میگردد. لازم به ذکر است حداکثر سهم قابل اختصاص به پیمانکار 5 درصد میباشد.
- مدت زمان مشارکت در قرارداد همکاری 5 سال میباشد.
- پیمانکار متعهد به توسعه و پشتیبانی رایگان در طول دوره مشارکت میباشد.
- پیمانکار ملزم به ارائه لیسانس بهره برداری به همراه سورس کد سوئیچ شارژ مستقیم و ارائه آموزش کاربردی میباشد.
- پیمانکار ملزم به استقرار یک نفر نیروی کارشناس مقیم در طول مدت مشارکت در این شرکت میباشد.
- جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی محصول درخواستی و RFP می توانید با آقای رضایی مدیریت برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات با شماره تلفن 22661777 داخلی 3344 تماس حاصل فرمایید.
- محصول پیشنهادی می بایست اپراتورهای اصلی (از جمله همراه اول، ایرانسل و رایتل) را تحت پوشش داشته باشد.
- حداکثر زمان استقرار و بهره برداری دو هفته می باشد.
- ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 میباشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپردههای مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- پرداخت کلیه مالیاتهای ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پيمانكار میباشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص هر پرداختي به پيمانكار میزان 5% بعنوان سپرده بيمه كسر و به علاوه آخرين صورت وضعيت يا صورتحساب نزد كارفرما نگهداري مي شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه و آخرين صورتحساب مذكور منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي توسط پيمانكار و ارائه آن به كارفرما خواهد بود.
- پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
- شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
- برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
- در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
- چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
- هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 21-97 مربوط به خرید سیستم و زیر سوئیچ شارژ مستقیم» درج شده باشد، قرار داده شوند.
مناقصه شماره 21-97: خرید سیستم و زیر سوئیچ شارژ مستقیم
تاریخ : 97/05/04سمه تعالی
آگهی مناقصه شماره 21-97
ایـن شرکت در نظر نسبت به تامین و راه اندازی سیستم و زیر سوئیچ مورد نیاز شارژ مستقیم موبایل مطابق با مشخصات و شرایط مناقصه و سند RFP پیوست اقدام نماید. لذا خواهشمند است قیمت پیشنهادی خود به همـراه خلاصه ای از رزومه کاری و مدارک مرتبط با شاخصهای ارزیابی را در سه پاکت جداگانه به شـرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا ساعت 13:00 چهارشنبه مورخ 1397/05/17 به دبیرخانه این شرکت آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، طبقه همکف تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.
- پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 100،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
- پاکت ب: شامل نمونه قراردادهای مشابه، مشخصات محصول پیشنهادی (سوابق فعالیت و آماری سوئیچ)، همراه با مدارک مورد نیاز طبق RFP پیوست و شاخصهای ارزیابی، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
- پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست
لازم به ذکر می باشد:
- هزینه تامین و پشتیبانی محصول درخواستی بر عهده پیمانکار بوده و در طول مدت مشارکت سهم پیمانکار از درآمد حاصل از فروش شارژ مطابق با درصد اعلامی در برگ پیشنهاد قیمت محاسبه و پرداخت میگردد. لازم به ذکر است حداکثر سهم قابل اختصاص به پیمانکار 5 درصد میباشد.
- مدت زمان مشارکت در قرارداد همکاری 5 سال میباشد.
- پیمانکار متعهد به توسعه و پشتیبانی رایگان در طول دوره مشارکت میباشد.
- پیمانکار ملزم به ارائه لیسانس بهره برداری به همراه سورس کد سوئیچ شارژ مستقیم و ارائه آموزش کاربردی میباشد.
- پیمانکار ملزم به استقرار یک نفر نیروی کارشناس مقیم در طول مدت مشارکت در این شرکت میباشد.
- جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی محصول درخواستی و RFP می توانید با آقای رضایی مدیریت برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات با شماره تلفن 22661777 داخلی 3344 تماس حاصل فرمایید.
- محصول پیشنهادی می بایست اپراتورهای اصلی (از جمله همراه اول، ایرانسل و رایتل) را تحت پوشش داشته باشد.
- حداکثر زمان استقرار و بهره برداری دو هفته می باشد.
- ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 میباشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپردههای مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
- پرداخت کلیه مالیاتهای ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پيمانكار میباشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص هر پرداختي به پيمانكار میزان 5% بعنوان سپرده بيمه كسر و به علاوه آخرين صورت وضعيت يا صورتحساب نزد كارفرما نگهداري مي شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه و آخرين صورتحساب مذكور منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي توسط پيمانكار و ارائه آن به كارفرما خواهد بود.
- پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
- شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
- به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
- برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
- در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
- چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
- هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 21-97 مربوط به خرید سیستم و زیر سوئیچ شارژ مستقیم» درج شده باشد، قرار داده شوند.