مناقصه

مناقصه شماره 24-97: خریداری سامانه مدیریت پروژه

تاریخ : 97/05/22

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 24-97

 

این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری و راه اندازی سامانه مدیریت پروژه ها مبتنی بر بستر Sharepoint مطابق با شرایط و مشخصات مندرج در RFP پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود به همراه مدارک درخواستی را در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پايان وقت اداري (ساعت 16:00) شنبه مورخ 1397/06/03 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 100،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه ای از رزومه کاری، نمونه قراردادهای مرتبط، برنامه زمان بندی اجرا و سایر مدارک کورد نیاز طبق RFP پیوست و جدول ارزیابی آن همراه با تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن 22661777 داخلی 3221 آقای شکرالهی از واحد برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات تماس حاصل فرمایید.
  • پرداخت کلیه مالیات های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پيمانكار می‌باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص پرداختي به پيمانكار 7/8 % به عنوان سپرده بيمه كسر مي‌شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي توسط پيمانكار و ارائه آن به كارفرما خواهد بود.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 24-97 مربوط به خریداری سامانه مدیریت پروژه» درج شده باشد، قرار داده شوند.

مناقصه شماره 24-97: خریداری سامانه مدیریت پروژه

تاریخ : 97/05/22

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 24-97

 

این شرکت در نظر دارد نسبت به خریداری و راه اندازی سامانه مدیریت پروژه ها مبتنی بر بستر Sharepoint مطابق با شرایط و مشخصات مندرج در RFP پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود به همراه مدارک درخواستی را در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پايان وقت اداري (ساعت 16:00) شنبه مورخ 1397/06/03 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 100،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه ای از رزومه کاری، نمونه قراردادهای مرتبط، برنامه زمان بندی اجرا و سایر مدارک کورد نیاز طبق RFP پیوست و جدول ارزیابی آن همراه با تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی با شماره تلفن 22661777 داخلی 3221 آقای شکرالهی از واحد برنامه ریزی و توسعه فناوری اطلاعات تماس حاصل فرمایید.
  • پرداخت کلیه مالیات های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پيمانكار می‌باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص پرداختي به پيمانكار 7/8 % به عنوان سپرده بيمه كسر مي‌شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي توسط پيمانكار و ارائه آن به كارفرما خواهد بود.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 24-97 مربوط به خریداری سامانه مدیریت پروژه» درج شده باشد، قرار داده شوند.