مناقصه

مناقصه شماره 32-97: تامین پهنای باند اینترنت اختصاصی

تاریخ : 97/08/03

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 32-97

 

این شرکت در نظر دارد نسبت به تامین پهنـای بانـد اینترنت اختصاصی بـدون محدودیت حجم با سرعت دریافت Mbps 80 و ارسال Mbps 80 مطابق با شرایط و مندرجات RFP پیوست اقدام نماید. لذا خواهشمند است قیمت پیشنهادی خود را به همراه مدارک درخواستی را در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته تا پايان وقت اداري (ساعت 16:00) یکشنبه مورخ 1397/08/20 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 50،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه ای از رزومه کاری شرکت و مجوزهای مربوطه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارائه طرح پیشنهادی و همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

 

لازم به ذکر می باشد:

  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی استعلام می‌توانید با آقای حاجی خانی با شماره تلفن 22661777 داخلی 3260 و تلفن همراه 09127445383 تماس حاصل فرمایید.
  • پرداخت کلیه مالیات های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پيمانكار می‌باشد و در اجراي ماده 38 قانون تامين اجتماعي از ناخالص هر پرداختي به پيمانكار 5 % به عنوان سپرده بيمه كسر و به علاوه آخرین صورت وضعیت یا صورتحساب نزد کارفرما نگهداری مي‌شود. بديهي است آزاد سازي سپرده حق بيمه و پرداخت آخرین صورتحساب مذکور منوط به اخذ مفاصا حساب تامين اجتماعي توسط پيمانكار و ارائه آن به كارفرما خواهد بود.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % مبلغ کل قرارداد، بابت حسن و انجام تعهدات می باشد. عودت ضمانت نامه مذکور منوط به اتمام قرارداد و تایید ناظر قرارداد می باشد.
  • شرکت برنده مناقصه موظف است حداکثر 10 روز کاری پس از ابلاغ قرارداد نسبت به راه اندازی سرویس درخواستی اقدام نماید.
  • شرکت برنده مناقصه متعهد می باشد نسبت به ارائه سرویس بر اساس SLA پیوست اقدام نماید.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست  مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 32-97 مربوط به تامین پهنای باند اینترنت اختصاصی» درج شده باشد، قرار داده شوند.