مناقصه

مناقصه شماره 41-97: چاپ تقویم رومیزی سال 98

تاریخ : 97/09/24

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 41-97

 

این شرکت در نظر دارد نسبت به چاپ و تولید تعداد 30،000 عدد تقویم رومیزی سال 98 مطابق با مشخصات ذیل و شرایط مندرج در پیش نویس قرارداد پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود به همراه مدارک درخواستی را در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16:00) یکشنبه مورخ 1397/10/02 به دبیرخانه این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 80،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه‌ای از رزومه کاری، نمونه کارهای تولید شده مشابه، نمونه جنس کاغذ و پایه تقویم، برنامه زمان بندی تحویل (حداکثر 20 روز کاری) و تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

مشخصات تقویم رومیزی:

  • تقویم رومیزی 14 برگ با ابعاد اوراق: 155*167 میلیمتر
  • مقوای گلاسه 300 گرمی مات جهت اوراق، دو رو/ چاپ چهار رنگ
  • صحافی فنر دو لوپ خارجی
  • پایه تقویم جلد سازی شده مقوایی با روکش سلفون مات با عطف 10 سانتیمتر و سایز 170*210 میلیمتر
  • تیراژ: 30،000 عدد
  • هر تقویم داخل کیسه سلفونی در چسب دار قرار داده شود.
  • هر 100 عدد تقویم داخل یک کارتن بسته بندی شود.

لازم به ذکر می باشد:

  • مسئولیت صحت مناسبت‌های کلیه اوراق تقویم بر عهده پیمانکار می‌باشد.
  • قبل از چاپ انبوه جهت نظارت بر کیفیت چاپ پیمانکار می‌بایست نسبت به ارائه نمونه پیش تولید شده و اخذ تاییدیه بر روی پیش پرینت از واحد روابط عمومی و تبلیغات اقدام نماید.
  • حداکثر زمان تحویل اقلام، پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده مناقصه 20 روز کاری می‌باشد.
  • متقاضیان می توانند جهت دریافت نمونه تقویم سالیان گذشته طی هماهنگی با آقای نظامی با شماره تماس 22661777 داخلی 2107 به امور پشتیبانی شرکت مراجعه نمایند.
  • محل تحویل کالا، انبار شرکت به آدرس انتهای بزرگراه یادگار امام جنوب، خیابان هرمزان، بعد از تقاطع کمیل، پادگان جی، درب فرماندهی اقتصاد مقاومتی می‌باشد همچنین هزینه حمل بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
  • در صورت درخواست پیمانکار، حداکثر 20 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه بانکی معتبر به همان مبلغ به پیمانکار پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به پیمانکار مسترد خواهد شد.
  • پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده پیمانکار می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص هر پرداختی به پیمانکار  7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر و به علاوه آخرین صورت وضعیت یا صورتحساب نزد کارفرما نگهداری می‌شود. بدیهی است آزاد سازی سپرده حق بیمه و پرداخت آخرین صورتحساب مذکور منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط پیمانکار و ارائه آن به کارفرما خواهد بود.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 41-97 مربوط به چاپ تقویم رومیزی سال 98 » درج شده باشد، قرار داده شوند.

مناقصه شماره 41-97: چاپ تقویم رومیزی سال 98

تاریخ : 97/09/24

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 41-97

 

این شرکت در نظر دارد نسبت به چاپ و تولید تعداد 30،000 عدد تقویم رومیزی سال 98 مطابق با مشخصات ذیل و شرایط مندرج در پیش نویس قرارداد پیوست اقدام نماید. لذا مقتضی است قیمت پیشنهادی خود به همراه مدارک درخواستی را در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16:00) یکشنبه مورخ 1397/10/02 به دبیرخانه این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 80،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه‌ای از رزومه کاری، نمونه کارهای تولید شده مشابه، نمونه جنس کاغذ و پایه تقویم، برنامه زمان بندی تحویل (حداکثر 20 روز کاری) و تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

مشخصات تقویم رومیزی:

  • تقویم رومیزی 14 برگ با ابعاد اوراق: 155*167 میلیمتر
  • مقوای گلاسه 300 گرمی مات جهت اوراق، دو رو/ چاپ چهار رنگ
  • صحافی فنر دو لوپ خارجی
  • پایه تقویم جلد سازی شده مقوایی با روکش سلفون مات با عطف 10 سانتیمتر و سایز 170*210 میلیمتر
  • تیراژ: 30،000 عدد
  • هر تقویم داخل کیسه سلفونی در چسب دار قرار داده شود.
  • هر 100 عدد تقویم داخل یک کارتن بسته بندی شود.

لازم به ذکر می باشد:

  • مسئولیت صحت مناسبت‌های کلیه اوراق تقویم بر عهده پیمانکار می‌باشد.
  • قبل از چاپ انبوه جهت نظارت بر کیفیت چاپ پیمانکار می‌بایست نسبت به ارائه نمونه پیش تولید شده و اخذ تاییدیه بر روی پیش پرینت از واحد روابط عمومی و تبلیغات اقدام نماید.
  • حداکثر زمان تحویل اقلام، پس از ارجاع سفارش و ابلاغ به برنده مناقصه 20 روز کاری می‌باشد.
  • متقاضیان می توانند جهت دریافت نمونه تقویم سالیان گذشته طی هماهنگی با آقای نظامی با شماره تماس 22661777 داخلی 2107 به امور پشتیبانی شرکت مراجعه نمایند.
  • محل تحویل کالا، انبار شرکت به آدرس انتهای بزرگراه یادگار امام جنوب، خیابان هرمزان، بعد از تقاطع کمیل، پادگان جی، درب فرماندهی اقتصاد مقاومتی می‌باشد همچنین هزینه حمل بر عهده برنده مناقصه خواهد بود.
  • در صورت درخواست پیمانکار، حداکثر 20 درصد از مبلغ کل قرارداد به عنوان پیش پرداخت در قبال دریافت ضمانتنامه بانکی معتبر به همان مبلغ به پیمانکار پرداخت می‌گردد. ضمانتنامه مذکور پس از تحویل کامل موضوع قرارداد و تایید ناظر قرارداد به پیمانکار مسترد خواهد شد.
  • پرداخت کلیه مالیات‌های ناشی از قرارداد (به استثناء مالیات بر ارزش افزوده) به عهده پیمانکار می‌باشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالص هر پرداختی به پیمانکار  7/8 % به عنوان سپرده بیمه کسر و به علاوه آخرین صورت وضعیت یا صورتحساب نزد کارفرما نگهداری می‌شود. بدیهی است آزاد سازی سپرده حق بیمه و پرداخت آخرین صورتحساب مذکور منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط پیمانکار و ارائه آن به کارفرما خواهد بود.
  • ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 41-97 مربوط به چاپ تقویم رومیزی سال 98 » درج شده باشد، قرار داده شوند.