مناقصه

مناقصه شماره 27-96: انتخاب پیمانکار اجرای بازسازی طبقه اول ساختمان مرکزی

تاریخ : 97/05/29

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 27-97

 

این شرکت در نظر دارد نسبت به واگذاری انجام عملیات ساختمانی، بازسازی و تجهیز طبقه اول ساختمان مرکزی خود به مساحت تقریبی 390 متر مربع مطابق با نقشه و طرح های تهیه شده اقدام نماید. لذا خواهشمند است قیمت پیشنهادی خود به همـراه خلاصه ای از رزومه کاری و مدارک منطبق با شاخص های و فرم ارزیابی را در سه پاکت جداگانه به شـرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16:00) سه شنبه مورخ 1397/06/13 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 160،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه ای‌ از رزومه کاری، همراه با مدارک مورد نیاز طبق فرم ارزیابی و برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

  • فضای مورد نظر به متراژ تقریبی 390 متر مربع واقع در ساختمان مرکزی این شرکت به آدرس بلوار نلسون ماندلا، خیابان سلطانی (سایه)، پلاک 8، طبقه 1 می‌باشد.
  • متقاضیان می توانند جهت دریافت نقشه‌های معماری و طرح اجرایی حداکثر تا تاریخ 1397/06/07 در ساعات اداری (از 9 الی 15) به امور پشتیبانی این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طبقه دوم، واحد 4 مراجعه نمایند. همراه داشتن معرفی نامه جهت دریافت مدارک الزامی می باشد.
  • جهت هماهنگی بمنظور بازدید از ساختمان مرکزی می توانید از ساعت 9 الی 15 با شماره تماس 22661777 داخلی 3104 آقای لگزیان تماس حاصل فرمایید.
  • عملیات بازسازی شامل انجام عملیات ساختمانی همراه با تامین کلیه اثاثیه اداری شامل میزها، کمد ها، پارتیشن، روشنایی، صندلی و ... مطابق با تعداد و جزئیات مطرح شده در برگ پیشنهاد قیمت می باشد.
  • کلیه هزینه‌های حمل و نقل، بارگیری و تخلیه تجهیزات و جمع آوری و انتقال نخاله بر عهده برنده مناقصه می‌باشد و می بایست در قیمت پیشنهادی لحاظ گردد.
  • پیمانکار در زمان ساعات اداری شرکت مجاز به استفاده از آسانسور نمی باشد.
  • پیمانکار برنده می بایست در خصوص اجرای پروژه با پیمانکار زیرساخت و شبکه این شرکت نهایت همکاری را مبذول نماید.
  • كنترل و مراعات موارد ايمني و اجراي تمهيدات لازم براي جلوگيري از بروز حادثه براي عوامل اجرايي و نيز مسئوليت ناشي از خسارت وارده به املاك و اشخاص ثالث در اثر عمليات اجرايي موضوع اين قرارداد بر عهده ی پیمانکار است و در این خصوص هيچ گونه مسئوليتي متوجه كارفرما نخواهد بود.
  • پیمانکار موظف است کارکنان خود را در مدت مشغول به کار در شرکت بیمه نموده و برای آن ها قرارداد مسئولیت مدنی تنظیم نماید و چنانچه در مدت قرارداد هر یک از کارکنان دچار نقص عضو به طور دائم یا موقت یا منجر به فوت گردد، کارفرما هیچ گونه مسئولیتی نداشته و پیمانکار در این راستا می بایست پاسخگوی موارد فوق باشد
  • اقلام و تجهیزات مورد قبول در بخش کابل‌های برق می‌بایست از برندهای معتبر و درجه یک باشد.
  • مدت زمان اجرای پروژه پس از اعلام به برنده حداکثر 40 روز کاری ‌می‌باشد.
  • ارائه نقشه های اجرائی و AS - Built در انتهای پروژه الزامیست.
  • تسویه حساب مالی (بیمه قرارداد) مطابق ماده 38 قانون تامین اجتماعی با برنده مناقصه در خاتمه قرارداد، منوط به ارائه مفاصاحساب بیمه می باشد.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % مبلغ کل قرارداد، بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد. عودت ضمانت‌‌نامه مذکور منوط به اتمام قرارداد و تاییـد ناظر قرارداد می‌باشد.
  • ارائه پیش پرداخت تا سقف 20 درصد مبلغ قرارداد پس از ارائه ضمانت‌نامه معتبر، با درخواست کتبی پیمانکار قابل پرداخت می‌باشد.
  • تسویه حساب در هر مرحله منوط به تائید ناظر قرارداد از جانب کارفرماست.
  • انتخاب پیمانکار در این مناقصه بصورت دو مرحله ای و بر اساس فرمول زیر با امتیاز ارزیابی فنی و توان اجرایی و مالی پیمانکار خواهد بود. مناقصه گر موظف است مدارکی دال بر سوابق مشابه اجرایی از لحاظ مالی، فنی و سازمان خدمت گیرنده، رضایت نامه ها و تقدیرات و لیست نفرات و تجهیزات موثر بر اجرای طرح را در پاکت ب پیشنهاد ارائه نماید.
  • روش محاسبه امتیاز نهایی به شرح زیر می باشد:
  • امتیاز قیمت برابر است با 100 * ((مجموع مبالغ پیشنهادی/ مبلغ پیشنهاد شده) – 1)
  • امتیاز نهایی برابر است با ( 25/. * امتیاز ارزیابی فنی و توان اجرایی) + ( 75/. * امتیاز قیمت)
  • لازم به ذکر است پیشنهادی که امتیاز ارزیابی فنی و توان اجرایی آن کمتر از 60 باشد مردود و غیر قابل قبول خواهد بود.
  • ضمانتنــامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می ‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده ‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست  مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می‌شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 27-97 مربوط به انتخاب پیمانکار اجرای بازسازی طبقه اول ساختمان مرکزی» درج شده باشد، قرار داده شوند.

 

مناقصه شماره 27-96: انتخاب پیمانکار اجرای بازسازی طبقه اول ساختمان مرکزی

تاریخ : 97/05/29

بسمه تعالی

آگهی مناقصه شماره 27-97

 

این شرکت در نظر دارد نسبت به واگذاری انجام عملیات ساختمانی، بازسازی و تجهیز طبقه اول ساختمان مرکزی خود به مساحت تقریبی 390 متر مربع مطابق با نقشه و طرح های تهیه شده اقدام نماید. لذا خواهشمند است قیمت پیشنهادی خود به همـراه خلاصه ای از رزومه کاری و مدارک منطبق با شاخص های و فرم ارزیابی را در سه پاکت جداگانه به شـرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا پایان وقت اداری (ساعت 16:00) سه شنبه مورخ 1397/06/13 به دبیرخانه اين شركت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، طبقه سوم، واحد 6 تحویل و رسید آن را دریافت نمایید.

  • پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 160،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه ای‌ از رزومه کاری، همراه با مدارک مورد نیاز طبق فرم ارزیابی و برنامه زمان‌بندی اجرای پروژه، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست

لازم به ذکر می باشد:

  • فضای مورد نظر به متراژ تقریبی 390 متر مربع واقع در ساختمان مرکزی این شرکت به آدرس بلوار نلسون ماندلا، خیابان سلطانی (سایه)، پلاک 8، طبقه 1 می‌باشد.
  • متقاضیان می توانند جهت دریافت نقشه‌های معماری و طرح اجرایی حداکثر تا تاریخ 1397/06/07 در ساعات اداری (از 9 الی 15) به امور پشتیبانی این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان طبقه دوم، واحد 4 مراجعه نمایند. همراه داشتن معرفی نامه جهت دریافت مدارک الزامی می باشد.
  • جهت هماهنگی بمنظور بازدید از ساختمان مرکزی می توانید از ساعت 9 الی 15 با شماره تماس 22661777 داخلی 3104 آقای لگزیان تماس حاصل فرمایید.
  • عملیات بازسازی شامل انجام عملیات ساختمانی همراه با تامین کلیه اثاثیه اداری شامل میزها، کمد ها، پارتیشن، روشنایی، صندلی و ... مطابق با تعداد و جزئیات مطرح شده در برگ پیشنهاد قیمت می باشد.
  • کلیه هزینه‌های حمل و نقل، بارگیری و تخلیه تجهیزات و جمع آوری و انتقال نخاله بر عهده برنده مناقصه می‌باشد و می بایست در قیمت پیشنهادی لحاظ گردد.
  • پیمانکار در زمان ساعات اداری شرکت مجاز به استفاده از آسانسور نمی باشد.
  • پیمانکار برنده می بایست در خصوص اجرای پروژه با پیمانکار زیرساخت و شبکه این شرکت نهایت همکاری را مبذول نماید.
  • كنترل و مراعات موارد ايمني و اجراي تمهيدات لازم براي جلوگيري از بروز حادثه براي عوامل اجرايي و نيز مسئوليت ناشي از خسارت وارده به املاك و اشخاص ثالث در اثر عمليات اجرايي موضوع اين قرارداد بر عهده ی پیمانکار است و در این خصوص هيچ گونه مسئوليتي متوجه كارفرما نخواهد بود.
  • پیمانکار موظف است کارکنان خود را در مدت مشغول به کار در شرکت بیمه نموده و برای آن ها قرارداد مسئولیت مدنی تنظیم نماید و چنانچه در مدت قرارداد هر یک از کارکنان دچار نقص عضو به طور دائم یا موقت یا منجر به فوت گردد، کارفرما هیچ گونه مسئولیتی نداشته و پیمانکار در این راستا می بایست پاسخگوی موارد فوق باشد
  • اقلام و تجهیزات مورد قبول در بخش کابل‌های برق می‌بایست از برندهای معتبر و درجه یک باشد.
  • مدت زمان اجرای پروژه پس از اعلام به برنده حداکثر 40 روز کاری ‌می‌باشد.
  • ارائه نقشه های اجرائی و AS - Built در انتهای پروژه الزامیست.
  • تسویه حساب مالی (بیمه قرارداد) مطابق ماده 38 قانون تامین اجتماعی با برنده مناقصه در خاتمه قرارداد، منوط به ارائه مفاصاحساب بیمه می باشد.
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % مبلغ کل قرارداد، بابت حسن و انجام تعهدات می‌باشد. عودت ضمانت‌‌نامه مذکور منوط به اتمام قرارداد و تاییـد ناظر قرارداد می‌باشد.
  • ارائه پیش پرداخت تا سقف 20 درصد مبلغ قرارداد پس از ارائه ضمانت‌نامه معتبر، با درخواست کتبی پیمانکار قابل پرداخت می‌باشد.
  • تسویه حساب در هر مرحله منوط به تائید ناظر قرارداد از جانب کارفرماست.
  • انتخاب پیمانکار در این مناقصه بصورت دو مرحله ای و بر اساس فرمول زیر با امتیاز ارزیابی فنی و توان اجرایی و مالی پیمانکار خواهد بود. مناقصه گر موظف است مدارکی دال بر سوابق مشابه اجرایی از لحاظ مالی، فنی و سازمان خدمت گیرنده، رضایت نامه ها و تقدیرات و لیست نفرات و تجهیزات موثر بر اجرای طرح را در پاکت ب پیشنهاد ارائه نماید.
  • روش محاسبه امتیاز نهایی به شرح زیر می باشد:
  • امتیاز قیمت برابر است با 100 * ((مجموع مبالغ پیشنهادی/ مبلغ پیشنهاد شده) – 1)
  • امتیاز نهایی برابر است با ( 25/. * امتیاز ارزیابی فنی و توان اجرایی) + ( 75/. * امتیاز قیمت)
  • لازم به ذکر است پیشنهادی که امتیاز ارزیابی فنی و توان اجرایی آن کمتر از 60 باشد مردود و غیر قابل قبول خواهد بود.
  • ضمانتنــامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجـه شرکت و یا واریز وجـه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان نزد بانک پارسیان شعبه مسجد جامع کد 1059 می ‌باشد. به پیشنهادهای فاقد سپرده، سپرده ‌های مخدوش، سپردههای کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می‌باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست  مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می‌شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می‌باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 27-97 مربوط به انتخاب پیمانکار اجرای بازسازی طبقه اول ساختمان مرکزی» درج شده باشد، قرار داده شوند.